close
تبلیغات در اینترنت
English Educational Materials - مطالب ارسال شده توسط englishsafari

English Educational Materials - مطالب ارسال شده توسط englishsafari

English Educational Materials

educational materials in the domain of learning&teaching English

نقشه سایت

خانه
خوراک

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 174 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 1567 آمار بازدید
    بازدید ماه : 6,626 بازدید سال : 40,720 بازدید کلی : 635,362 اطلاعات شما
    آی پی : 54.146.195.24 مرورگر : سیستم عامل : امروز : دوشنبه 28 آبان 1397

    تبلیغات

    نمرات آزمون 16 مهرماه کلاس 201 دبیرستان نمونه دولتی شهید آزرمی

    مطلب مورد نظر رمز دارد.
    لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ،دکمه تایید را کلیک کنید.

    نمرات آزمون 16 مهرماه کلاس 203 دبیرستان نمونه دولتی شهید آزرمی

    مطلب مورد نظر رمز دارد.
    لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ،دکمه تایید را کلیک کنید.

    به جای very+ adjective or adverb از چه کلماتی استفاده کنیم؟

    قابل توجه زبان آموزان کلاسهای زبان آموزشگاهی

    very کلمه ای است که زبان آموزان در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی از آن بسیار استفاده می کنند

    بهتر است به جای استفاده از آن از کلمات پیشنهادی زیر استفاده کنید

    عباراتی که از آنها زیاد استفاده می شود در زیر آورده شده است

     

    very good: terrific, fabulous, excellent 

    very small: tiny, microscopic

    very bad: awful, terrible, dreadful

    very beautiful: gorgeous

    very old: ancient

    very big: huge

    very clean: spotless

    بارم بندی کلیه ی دروس دبیرستان( ترم اول و دوم)

     برای دریافت بارم بندی دروس دبیرستان بر روی لینک زیر کلیک کنید

    بـارم بنـــــــــــدی 

    جزوه گرامر درس اول سال دوم دبیرستان به همراه سوالات امتحانی

    برای دریافت جزوه درس یک سال دوم کلیک کنید

    grade two, lesson 1

    Back or Forward To School

     

    Forward to School.png

    As teachers and students approach a new school year, the phrase “back to school” starts running rampant. But, if you stop and think about that phrase, it sounds so regressive. The word ‘back’ implies a return to the past—a repeat of the previous school year. Of course, no two school years are alike. But leaving that aside, you should never go “back” to school—whether it’s for a new school day, week, term, semester, or year. School is a place we go to learn and progress and move forward … not back.


    سوال امتحان نهایی زبان خرداد 93( کلیه ی رشته ها با پاسخ)

    برای دریافت سوال زبان خرداد 93 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    final english exam grade three

     

    نمونه سوالات زبان ترم دوم سال اول دبیرستان

    برای دانلود این سوالات به لینک زیر بروید

     

    نمونه سوال ترم دوم( درس به درس و موضوعی)

    مجموعه سوالات امتحان نهایی زبان سال سوم با پاسخ

    برای دریافت این مجموعه سوالات رایگان به لینک زیر بروید:

    www.20e20.net

    پاسخ تستها و سوالات تشریحی امتحانات نهایی درس ششم سال سوم

    برای دریافت بر روی لینک کلیک کنید

    Lesson sixth final examination keys

    جزوه گرامر درس ششم سال سوم به همراه سوالات امتحان نهایی این درس

    grade three/ lesson six

    جزوه گرامر درس هشتم سال چهارم به همراه سوالات کنکوری

    برای دریافت جزوه درس هشتم بر روی لینک زیر کلیک کنید

    grade four/lesson eight

    پاسخ تستها و سوالات نهایی درسهای چهارم و پنجم سال سوم

    برای دریافت کلید سوالات بر روی تصویر کلید ، کلیک کنید.

    جزوه گرامر درس پنجم و هفتم سال چهارم به همراه سوالات کنکوری دانشگاه آزاد و سراسری

    به دلیل شباهت گرامر این دو درس و شیوه ی یکسان پاسخگویی به سوالات ، گرامر این دو درس یکجا ارائه گردیده است

    برای دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید

    lesson five/seven

    جزوه گرامر درس پنجم سال سوم با نمونه سوالات امتحان نهایی این درس

    برای دریافت جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید

    Lesson Five

    جزوه گرامر درس ششم سال چهارم به همراه سوالات کنکوری

    برای دریافت جزوه درس ششم سال چهارم کلیک کنید

    جزوه گرامر درس چهارم سال سوم با نمونه سوالات امتحان نهایی این درس

      برای دریافت جزوه درس چهارم سال سوم کلیک کنید.

    نمونه سوال سال چهارم: زبان انگلیسی(2)

    برای دریافت سوالات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    زبان 2 سال چهارم

    نمونه سوالات زبان ترم اول سال سوم و چهارم

          نمونه سوالات سال سوم                           نمونه سوالات سال چهارم

    برای دریافت بر روی آیکون زیر کلیک کنید                            برای دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید

                                                                                                         

    جزوه گرامر زبان درس سوم سال سوم دبیرستان به همراه سوالات امتحان نهایی و کنکور سراسری سالهای گذشته

     

     

    برای دریافت جزوه درس سوم کلیک کنید.

    جزوه گرامر ساده و بسیار کاربردی درس سه و چهار سال چهارم به همراه سوالات کنکوری این درسها

    برای دانلود جزوات این درسها به لینک زیر بروید(در ضمن کلید تمامی تستهای دروس حاضر و قبلی را در پست بعدی دریافت کنید)

    lesson 3&4 grade four

    نمرات پایانی کلاس پسران ( 2 let's go)

    زبان آموزان کلاس let's go 2 برای دریافت نمرات خود به ادامه مطلب بروید.

     

    نمرات پایانی گروه اینتر یک ( آقایان) آذرماه

    مطلب مورد نظر رمز دارد.
    لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ،دکمه تایید را کلیک کنید.

    quotation

    نمرات آزمون پایانی گروه خانم ها( ترم دوم) آبان ماه

    مطلب مورد نظر رمز دارد.
    لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ،دکمه تایید را کلیک کنید.
    رمز را با ذکر نام از سامانه بگیرید.

    جزوه گرامر زبان درس دو سال سوم دبیرستان به همراه سوالات امتحان نهایی و کنکور سراسری سالهای گذشته

    برای دریافت فایل با حجم 600kb کلیک کنید

    Lesson two

    THE ROLE OF AGE IN SECOND LANGUAGE LEARNING

    QUESTION:

    Submitted from Iran

    What is the role of age in second or foreign language learning?

    DR RICHARDS RESPONDS:

    It is a common observation that children seem to learn new languages relatively easily, while older learners, particularly adults, are often not so successful. Nevertheless, there is also evidence that adults have the advantage in several important areas, such as those involving cognitive skills, making them more adept, for example, at learner autonomy.

    In terms of children’s apparent success, a reason that was offered in the 1970s was that there was a critical period for second language learning (before puberty), and that once learners had passed this period, changes in the brain and in cognitive processes made language learning more difficult. This was the critical-period hypothesis that led some educationists to argue for an earlier start for second and foreign language instruction, in order to capitalize on the special language-learning capacities of young learners. Unfortunately, the considerable amount of research devoted to this issue has not confirmed the theory that younger equals better language learner. It is true that there are some aspects of language learning (such as pronunciation) where younger learners appear to have an advantage; learners who start learning at an older age often retain a ‘foreign accent’ in their English, which is not the case with young learners. However, there are many factors, aside from age-related ability, that account for the apparent ease with which young children often appear to ‘pick up’ a new language relatively easily. In the case of naturalistic language learning, young learners are typically highly motivated to do so; they receive large amounts of input geared to their level of learning, as well as copious amounts of practice. They also receive rewards and benefits for their efforts, since learning the new language is the key to peer acceptance and to the satisfaction of basic needs. These factors are often not the same for adult learners studying English in classroom settings. Dornyei (2009) points out that, in any given situation, there are invariably a multitude of factors involved, and age is often only one of them and not necessarily the most important one. There are also documented examples of unsuccessful child language learning, as well as of successful adult language learning.

     

    Adults, however, may have the advantage, in some respects, because there is evidence for differences in the ways younger and older learners approach language learning. Older learners are particularly good at vocabulary learning, for example , and they can make use of different cognitive and learning skills from children, since they make use of more abstract reasoning and thinking and can often learn more analytically and reflectively. I myself did not start learning a foreign language until I was in my twenties, but, at one stage, was sufficiently fluent in French to use it as a medium of instruction in an applied-linguistics programme in Quebec. Methods used to teach young learners and older learners, consequently, employ different teaching strategies, reflecting the different age-related processes and strategies these learners can make use of, as well as their very different learning needs. The educational implications of the second language acquisition debate about the age issue in language teaching, however, are somewhat minimal, since decisions on when to commence the teaching of English in public education are often made largely on other grounds. They often simply reflect worldwide educational trends or fashions, or they may be linked to the need to prepare students for the use of English as a medium of instruction in secondary school, or to better prepare them for national or school examinations.

    جزوه زبان درس یک و دو سال چهارم به همراه سوالات امتحان نهایی و کنکور سراسری سالهای گذشته

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای دانلود این جزوه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    lesson 1&2 fourth grade

    جزوه زبان درس یک سال سوم به همراه سوالات امتحان نهایی و کنکور سراسری سالهای گذشته

     

     

     

    برای دانلود جزوه درس یک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    grade three Lesson one 

     

    نمرات پایانی کلاسهای INTRO خانم ها ( گروه یک و گروه دو) آزمون 29 مردادماه

    مطلب مورد نظر رمز دارد.
    لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ،دکمه تایید را کلیک کنید.
    زبان آموزان گرامی: برای دریافت پسورد مطلب، یک پیامک با عنوان" رمز نمرات"به سامانه بفرستید تا در اسرع وقت پسورد را دریافت نمایید.

    نمرات کلاس (Let's go (II و Interchange1 آقایان آزمون مردادماه

    زبان آموزان گروه Interchange 1 برای دیدن نمرات به لینک زیر بروید:

    Summer's scores

     

     

    زبان آموزان گروه Let's go 2 برای دیدن نمره خود به لینک زیر بروید:

    let's go 2

    دانلود کامل متن کتاب زبان جدید سال اول متوسطه اول (راهنمایی)

    کتاب جدید زبان اول متوسطه اول رونمایی شد. زحمات زیادی برای تالیف این کشیده شده و مسلما کارشناسان زیادی بر روی آن کار کرده اند اما در نگاه اول این مساله کاملا مشهود است که این کتاب توجه خاصی به دانش آموزانی که تاکنون آشنایی با زبان انگلیسی نداشته اند، ندارد و به احتمال قوی هم دانش آموزان و هم معلمان را دچار مشکل خواهد کرد. این کتاب جدیدالتالیف، کپی ایرانی کتابهای آموزشگاهی، مخصوصا intro)Interchange) است و این کتاب را در آموزشگاه برای کسانی در نظر می گیرند که یا بزرگسال هستند یا چندسالی را با کتابهای آموزشگاهی مانند Let's go, Tiny talk, New parade, hip hip hooray کار کرده و به این سطح رسیده است. بهرحال نیت گروه مولفان این بوده که پیشرفت دانش آموزان را دربر داشته باشد. باید صبر کرد و نتیجه را دید.امیدوارم این کتاب سال بعد هم دستخوش تغییر و کارشناسی مسئولین امر نگردد. برای معلمین گرامی که در سال تحصیلی جدید این کتاب را تدریس خواهند کرد، از خداوند صبر جمیل خواستارم. 

    تصاویری از کتاب و فایل دانلود کتاب را در ادامه ملاحضه بفرمایید.

     

     

     

     

     

     

    برای دانلود کتاب به لینک زیر بروید:

    grade one english book

     

    The body idiom

    کتاب جامع افعال دو کلمه ای به همراه تمرین و پاسخ

    کتاب جامع افعال دو کلمه ای به همراه تمرین و پاسخ

    تصویری از کتاب

    برای دانلود کتاب به لینک زیر بروید:

    two word verbs

    رمز فایل:englishsafari.ir

    نمرات کلاس اینترو آقایان بیست وهشتم تیرماه

    برای دیدن نمرات به لینک زیر بروید:

    Intro class scores

     

    دانلود سه کتاب زبانشناسی جورج یول، فرامکین و دیکشنری آموزش زبان انگلیسی ریچارد

     

     

    برای دانلود هر سه کتاب در یک فایل زیپ به ادامه مطلب برید

     

    نرم افزار حرفه ای ویرایش متون انگلیسی(تصحیح گرامر و لغت با نمره دادن به شیوه نوشتن شما و ....)

    نرم افزار حرفه ای ویرایش متون انگلیسی(تصحیح گرامر و لغت با نمره دادن به شیوه نوشتن شما و ....)

    A clear, concise, and readable writing style 

     

    StyleWriter is unique. Designed by editors and experts in plain English, StyleWriter brings together the techniques used by the best writers to help you write in a clear, concise, and readable style. All other writing aids are proofreading tools, usually spelling and grammar checkers and little more than what you already have in Microsoft Word. StyleWriter is different. It shows you how to work like a copy-editor. StyleWriter will show you how to simplify, cut, and rewrite. It shows you how to run the editor’s pen through your draft to produce a shorter, clearer, and more readable style.

     

    نکته ای در مورد ثبت برنامه در ویندوزتان: این برنامه بعد از 30 روز غیرفعال می شود که برای فعال کردن مجدد آن باید از سایت مرجع کد خریداری کنید ولی راه دیگری هم هست البته تغییر تاریخ در مورد این نرم افزار جواب نمیده برای فعال کردن نرم افزار کافی است قبل از پایان پذیرفتن اعتبار سی روزه، موقعی که روی آیکون برنامه کلیک می کنید وپنجره ی مدت باقی مانده ظاهر می شود، کلید اینتر را بزنید پنجره ای باز می شود که اولین گزینه ی آن کد سایت هست.باید بر روی آن کلیک کنید بعد "بله" را انتخاب کنید این کد را کپی کنید. سپس به پوشه ی اصلی برنامه که از این سایت کپی می کنید بروید و بر روی کیجن کلیک کنید سپس کد سایت را در محل مورد نظر کپی کنید و بر روی گزینه جنریت کلیک کنید.یک کد ظاهر میشه و برنامه را فعال میکنه اگه فعال نشد اون کد رو کپی کنید در صفحه ای که از اونجا کد سایت رو برداشتید کپی کنید و سپس اکی را بزنید.

     برای دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

     

    happy teachers day

    happy teachers day

    قسمت اول از اشتباهات رایج ناشی از تداخل زبانی

    قسمت اول از اشتباهات رایج ناشی از تداخل زبانی

     

     

    در این پست قسمت اول از مطالبی رو قرار میدم که وقتی می خواهیم انگلیسی صحبت کنیم زبان فارسی که زبان اول محسوب میشه تداخل ایجاد میکنه و همون کلماتی رو که در فارسی استفاده می کنیم به انگلیسی هم ترجمه می کنیم. به روش استفاده یا عدم استفاده از این کلمات دقت کنید تا شما هم در هنگام برخورد با چنین موقعیتی ، روش صحیح رو بکار ببرید.

     

     

    مواردی که نباید از " in" استفاده کرد.


    ØI haven’t seen Ali in this year

    üI haven’t seen Ali this year

     

    ØThere were many social problems in last year

    üThere were many social problems last year

     

    ØWe’re going to visit Kerman in this summer

    üWe’re going to visit Kerman this summer

     

    ØThey had 5 classes in a day

    üThey had 5 classes a day

     

    ØI teach English 24 hours in a week

    üI teach English 24 hours a week

     

    ØI saw that nobody cried in the funeral

    üI saw that nobody cried at the funeral

     

     

    ØI’m sorry that I can’t be there in the wedding

    üI’m sorry that I can’t be there at the wedding

    (be at an event( such as wedding, party , meeting etc.

     

     

    pair adjectives

    ليست صفحات

    تعداد صفحات : 5

    ورود کاربران

    نام کاربری :
    رمز عبور :

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    advertisement